sobota, 6. oktober 2007

Mladički


Naprodaj mladički samojeda, stari 10 tednov, okolica Novega mesta.
Dodoatne informacije na tel. 040 530 139 ali 07 3346 296.










































6 komentarjev:

Jure K. pravi ...

Pozdravljeni!
A imate še kakšnega novega mladička?
Prosim če mi odgovor lahko napišete na p206ab@hotmail.com

hvala in lep pozdrav

simona pravi ...

Lep pozdrav,
tudi mene zanima ,ce imate trenutno mladicke na prodaji ali,ce veste za kaksno leglo...?

Lp,
Simona

Moj e-mail: simoncaz2002@yahoo.de

Unknown pravi ...

jaz bi rada. madička samojeda ali mate kašnega? samico?

Unknown pravi ...

Ojoooj ke cockiceeeeeeeeeeeeeeeee:P

Ko boste meli nove mladičke, sem jaz na voljo!:D

moj mail.:anchy.hrvatin@gmail.com

Anja pravi ...

Kakšen rodovnik pa imajo?

monika pravi ...

mene tudi zanima če imate kaj mladičkov na voljo